Oxid Kiwičelý aneb Kw2O7 !

Reklamy v televizi ...

8. února 2012 v 20:45 | Kiwi |  Názory a zamyšlení
Trošku obyčejné téma, leč stále aktuální... Bohužel. Snad nejvíc mi vadí ty reklamy, co mají vymývat mozky dětem. Samé rolničkové načinčané hudbičičky, hopsající zvířátka, přitroublí hlasatelé, napodobující dětský hlas, nebo barevné trdlující nápisy JUNIOR na lécích. Zrovna před chvílí jsem zahlédla reklamu na jakýsi Vibovit. Novinky, pastilky ve tvaru medvídků! Já jako malé dítě bych měla silnou averzi jíst cokoli, co připomíná medvídka(nebo vůbec jakékoli roztomilé zvířátko), i kdyby k tomu hrála hudba. Jenže děti se na to chytí. Slyší debilní hudbu, bude jim to připadat vtipné. Vidí barvičky, tak je to naláká, nevědí, kam se dřív podívat. Jsou tam zvířátka, jejich nejlepší kamarádi(to ovšem ještě nevědí, že je budou muset sníst).

Někdy, když televizáci nemají žádnou výplň do protstoru mezi programy, klidně tam narvou stejnou reklamu třikrát. A všechno tam musí svítit a pulzovat, nejlíp ty nápisy typu UŠETŘETE nebo ZDARMA. To sice vypadá lákavě, ovšem jen do té doby, než uvidíte to smetí na kraji obrazovky. Ano, drobné písmo. Tak se pak nakonec dozvíte, že jogurt Activia vám bude fungovat tak, jak slibují, jen v případě, že připojíte zdravou stravu(takže potom už ten jogurt ani nebudete potřebovat), nebo že ta nabídka, která vás čapla pod krkem a odmítla pustit, platí pouze pro zákazníky s premium účtem, a ještě v omezeném čase.

Schválně jsem strejdovi Googlovi dala přelouskat heslo "původ slova reklama" . A podívejte, co mi vyplivl: "...Původ slova reklama je v latinském reklamare (opakovaně křičet).To přesně označuje podobu prvních reklam, kdy trhovci hlasitě nabízeli a vychvalovali své zboží..."
Tak to vidíte. Opakovaně křičet. Vychvalovali zboží. To se děje dodnes. Reklamy na nás doslova křičí ze všech stran, vnucují nám svoje produkty a služby, které vychvalují až do nebes, jen aby trumfly konkurenci. Všichni přece dobře víme, že ta Activia by určitě ráda při porovnávání účinků dala do levého sloupečku název nějakého konkurenčního jogurtu, než jen "běžný jogurt". Ale neudělá to, protože ví(vlastně ne ví, ale vědí, proč vinit ten jogurt), že by si o nich všichni mysleli, že ostatní chtějí shodit a ebe vyzdvihnout. Tak by se stali neoblíbenými. Přitom porovnávat se už dnes smí, ale nikdo se neodváží. Všichni ovšem víme, jak to je...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Angi Angi | Web | 23. dubna 2012 v 2:12 | Reagovat

kdy bude další článek? :(

2 MaikelD MaikelD | E-mail | 16. ledna 2017 v 20:24 | Reagovat

I found this page on 11th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Just search for:  pandatsor's tools

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama